Profesjonalne usługi księgowe dla każdego budżetu.
 Pomożemy Ci lepiej zaplanować i zarządzać płynnością finansową Twojej Firmy.
 Certyfikowana księgowa zaproponuje Ci optymalną opcję rozliczeń z fiskusem.
 U nas możesz czuć się bezpiecznie, oszczędzać czas i pieniądze.
 Przekonaj się, jak może się rozwinąć Twój biznes!
Napisz do nas
Email 1:
Selectajd@gmail.com
 
Email 2:
info@selecta.net.pl
    • NAJNIŻSZA CENA NA RYNKU – TYLKO 100 ZŁ/M-C
    • SZEROKI WACHLARZ USŁUG DODATKOWYCH
    • DOSTĘP DO DOKUMENTACJI KSIĘGOWEJ ON-LINE
    • INDYWIDUALNE PODEJŚCIE DO KLIENTA

Biuro polecane przez iKsiegowosc24
Fakturuj bezpłatnie z iFaktury24
Gwarancja bezpieczeństwa danych z iBard24

 

OFERTA DLA MIKROPRZEDSIĘBIORSTW

Pakiet Podstawowy skierowany jest do klientów, których interesuje kompleksowa obsługa księgowa, zapewniająca sprawne funkcjonowanie przedsiębiorstwa przy możliwie najniższym koszcie. Gwarantujemy indywidualne podejście do każdego klienta oraz przyjazną i profesjonalną obsługę!

Zakres tego pakietu obejmuje:

    • Pomoc przy rejestracji działalności gospodarczej w CEIDG, US, ZUS i GUS.
    • Objaśnienie różnic w formach opodatkowania i wybór najkorzystniejszej opcji.
    • Prowadzenie ewidencji księgowej dla każdej z form opodatkowania.
    • Obliczanie wysokości zaliczek na podatek dochodowy na podstawie przekazanych dokumentów – drogą on-line lub tradycyjnie.
    • Gromadzenie i przechowywanie dokumentacji księgowej w porządku chronologicznym i merytorycznym.
    • Archiwizowanie dokumentacji księgowej według przepisów prawa.
    • Sporządzanie okresowych/kwartalnych sprawozdań finansowych na potrzeby zarządzania firmą.
    • Sporządzanie deklaracji podatkowych i deklaracji ZUS.
    • Wyliczanie kwot i informowanie o terminach obowiązkowych wpłat podatków i składek do US i ZUS.
    • Dostęp on-line do dokumentacji księgowej własnej firmy.
    • Kontakt z księgową on-line poprzez „STREFĘ KLIENTA” na stronie www firmy „Select@”.
    • Standardowe comiesięczne spotkanie z Księgową – możliwe również w siedzibie przedsiębiorcy lub miejscu przez niego wskazanym – (spotkanie może mieć na celu przekazanie dokumentów; uzyskanie informacji o aktualnej sytuacji firmy; wyjaśnienie wątpliwości natury księgowej; lub inne).

Cena pakietu podstawowego: jedynie 100 zł (netto)¹/miesiąc [przy liczbie dokumentów nie przekraczającej 20 sztuk na miesiąc]².

¹  do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%. 

²  Za każde kolejne 10 dokumentów (powyżej 20 szt/m-c) pobieramy dodatkową opłatę w wysokości 20 zł (netto)/mc;    Przy liczbie dokumentów przekraczającej 100 sztuk/miesiąc – ceny są negocjowane indywidualnie.

Usługi Dodatkowe – pakiet podstawowy usług można rozszerzyć, w zależności od potrzeb i wymagań klienta, o następujące usługi dodatkowe:

    • Prowadzenie ewidencji kadrowo-płacowej obejmującej dokumentację pracowniczą; sporządzanie listy płac; sporządzanie deklaracji do ZUS i podatkowych; przygotowywanie przelewów płacowych, podatkowych i ZUS wraz z rozliczeniem rocznym pracownika –  cena: 30 zł (netto)¹ za każdego pracownika/miesiąc.
    • Prowadzenie ewidencji podatku VAT (rejestru VAT należnego i naliczonego); sporządzanie deklaracji i przelewów podatkowych oraz wniosków o zwrot VAT-u nadpłaconego – cena: 50 zł (netto)³/miesiąc.
    • Wystawianie faktur/rachunków sprzedaży w imieniu przedsiębiorcy – cena: 30 zł (netto)³/miesiąc.
    • Realizowanie płatności zobowiązań przedsiębiorcy drogą elektroniczną wg szczegółowych zasad i upoważnień stanowiących załącznik do Umowy – cena: 1 zł (netto)/przelew.
    • Prowadzenie innych ewidencji: książka przebiegu pojazdu; ewidencja środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych; ewidencja środków transportu; inne ewidencje – cena do uzgodnienia z klientem.
    • Przeprowadzanie inwentaryzacji, odpowiednie jej udokumentowanie i powiązanie z zapisami ksiegowymi – cena uzależniona jest od terminów i czasochłonności – do uzgodnienia z Klientem.
    • Sporządzanie dodatkowych sprawozdań finansowych: bilansu; rachunku zysków i strat; informacji dodatkowej oraz rachunku przepływów środków pieniężnych za okresy inne niż rok obrotowy – cena uzależniona jest od terminów i czasochłonności – do uzgodnienia z Klientem.
    • Doradztwo i pomoc w uzyskaniu zewnętrznych źródeł finansowania: kredyty bankowe; dotacje; sponsoring – cena uzależniona jest od możliwości i czasochłonności – do uzgodnienia z Klientem.
    • Wyprowadzenie dokumentacji księgowej w wyjątkowych sytuacjach – cena do uzgodnienia z Klientem.
    • Inne, nie wyszczególnione powyżej czynności admnistracyjne oraz czynności zwiazane z obsługą biura – do sprecyzowania w formie pisemnej w umowie lub odrębnym zleceniu – cena do uzgodnienia z Klientem.

Szczegółpwy zakres usług i cenę reguluje umowa.

Zapraszamy!

³ Przy liczbie dokumentów nie przekraczającej 20 sztuk na miesiąc; Za każde kolejne 10 dokumentów (powyżej 20 szt.) pobieramy dodatkową opłatę w wysokości 20 zł (netto)/m-c.